Några bilder...... synd bara att det regnade!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jag är med lydia hon ska sova hos mig....... nu några bilder som vi tog ute!!



Inte det vakraste paraplyet men men....



Regnar det?? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Crocs dom bästa skorna i detta väder?!



Hmm..... glass våre gott!!!!!



Jaaaaaaaaa glass gärna!!



Ser man min klocka nu?!







HIHI.....................................................................



Vart ska du?!



Vad sa du??




Jag hörde inte prata högre!!!



jaha du skulle dit!!



Cooolt hopp!!



Tillbaka!!



Oj, det regnar!



Så fint regn!!



Jag är en modell ser du??



Lee nu då! Så där ja!!

 

Oh jag ser ett grässtrå!



Oh ett till!

 

Oh en regn droppe!





Heej! Regndroppe!!




Hjääääälp!!!



Tonerspel!!!! glömde hästen hemma! (Tonerspel fanns på medeltiden)



En coool bild vi tog ville bara vissa!!


ska äta lite glass och chips/popcorn och se på tv!!

SES<3<3<33<3<3<33<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin:)

hahha, fina bilder:):):):):)

2011-05-19 @ 14:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0