Tjabba tjena eller hejsan svejsan!

hejhej!
Idag har jag varit med kompis(Linnea) vi har hoppat stutsmatta och vi såg lite på tv också! hihi
Linnea satte eller sate upp min frisyr idag LOOK!



Men innan jag skrev detta så var jag och min syster ute och hoppa stutsmatta! Det var jätte kul;-)

Några bilder på mig och Linnea!




Nu kommer en bild på mitt kvällsfika;-)


Mmm... men nu är den borta asså våfflan;-)

Nu en sista bild men den är inte tagen nu men jag gillar den ändå!


och en till bara!



CS= cody simpson<3<3<3<3<3

SES<3<3<3//Mooatoa


Kommentarer
Postat av: Jullan!

Men du vet väll att Linnea har gjort en grupp på fb som heter "Alla som hatar Cody Simpson"

2011-04-20 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0